BadDream Index du Forum
BadDream Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

"No Network Connection" error message

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    BadDream Index du Forum -> BadDream -> Conseil /aide
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Johneames


Hors ligne

Inscrit le: 16 Oct 2017
Messages: 58
Localisation: Alabama

MessagePosté le: Lun 13 Nov - 14:00 (2017)    Sujet du message: "No Network Connection" error message Répondre en citant

Hello,




It's look like for most people the issue is caused by their device time being out of sync with local time / network time by more than 5 minutes (this causes some expected failures in the login authentication mechanism, but the current error messaging indicating "no network connection" is misleading/unhelpful).






We are updating this script to give more explicit instructions.






In the meantime, for everyone who is having this issue: please first make sure your device time matches your network time / local time. If this does not fix it, please post logs and we will track down your particular error/issue and attempt to fix.




Thank You!!!




I didn't find the right solution from the Internet.


References
community.fitbit.com/t5/Android-App/quot-No-Network-Connection-quot-error-message/td-p/225252


whiteboard explainer video




Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Lun 13 Nov - 14:00 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    BadDream Index du Forum -> BadDream -> Conseil /aide Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
T h è m e _ r é a l i s é _ p a r _ la _ g u i l d e _ M i t s u g a